Selasa, 23 Oktober 2012

BIARKAN AKU BER MIMPI


                                                                                    fachryhaedarali.blogdetik.com
biarkan aku di sini
lelap bersama mimpiku
dalam tidur ku yang panjang
dalam lena nyanyian jiwa
dalam buaian mistik cinta

jangan bangunkan aku dari tidur ku
dari mimpi ku akan kekasih ku
dari cinta yang merasuki aku
hingga igauan ku kan terdengar oleh mu
dan biarkan aku istirahat
dari lelah raga ku
tak perlu merayu ku
kerana aku telah memiliki itu
kekayaan siang dan malam

oh cinta yang merasuki aku
biarkan dahaga ku
mengecup mesrah bibir rekah mu
hingga mengharum desahan-desahan rindu ku
hingga igauanku menambah lelap tidur ku

oh bidadari hati
wajah mu bercahaya
serupa purnama yang tersipu malu
telah menggulung jiwaku menjadi keping 7
hingga aku melupa pada tidur ku
seolah mimpi ku adalah nyata ku

Tidak ada komentar:

Posting Komentar